|
dr inż. Dariusz Wyrwa Kierownik kierunku
Adiunkt w Katedrze Przedsiębiorczości, Zarządzania i Ekoinnowacyjności Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.
|
Więcej
Jest doświadczonym konsultantem biznesowym i trenerem prowadzącym szkolenia z zakresu zarządzania projektami, pozyskiwania funduszy, planowania dla przedsiębiorstw, jednostek samorządu terytorialnego i podmiotów ekonomii społecznej. Był konsultantem Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Ukończył kurs facylitatorów prowadzony przez Fundację Partners Polska.
Realizował liczne projekty, także te finansowane ze środków krajowych, funduszy Unii Europejskiej oraz fundacji krajowych i zagranicznych. Współpracował m.in. z Podkarpackim Klubem Biznesu, INNpuls Sp. z o.o., BD Center Sp. z o. o., Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego, Rzeszowską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. oraz Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie. Pełnił funkcję prezesa zarządu Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych w Rzeszowie, wiceprezesa Centrum Rozwoju Społeczno-Ekonomicznego w Sielcu. Był także członkiem rady nadzorczej Dreams Come True Sp. z o.o.
Autor kilkudziesięciu publikacji krajowych i zagranicznych dotyczących problematyki zarządzania oraz raportów i dokumentów strategicznych i operacyjnych związanych głównie z rozwojem przedsiębiorczości oraz innowacyjności województwa podkarpackiego.
|
dr Maciej Chrzanowski
Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Przedsiębiorczości, Zarządzania i Ekoinnowacyjności na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej, menedżer ds. rozwoju biznesu w Smart4Up Sp. z o.o.
|
Więcej
Jest teoretykiem i praktykiem biznesu, menedżerem ds. rozwoju biznesu w Smart4Up i kierownikiem projektu OnePower. Maciej to doświadczony szkoleniowiec i doradca przedsiębiorstw z sektora MMŚP i startupów, wielokrotnie nagradzany pomysłodawca. Jest certyfikowanym menedżerem projektów (PRINCE2, P3O), w tym projektów IT, autorem książek i publikacji w zakresie innowacji i przedsiębiorczości.
|
mgr Damian Gębarowski
Dyrektor Centrum Komunikacji i Kultury Akademickiej Politechniki Rzeszowskiej, gdzie odpowiada m.in. za Biuro Promocji, Biuro Prasowe, Biuro Karier, Biuro ds. Relacji z Absolwentami i Pracownikami, Akademickie Radio i Telewizję "Centrum", Klub Studencki, Chór Akademicki i Studencki Zespół Pieśni i Tańca "Połoniny".
|
Więcej
Absolwent studiów I i II stopnia kierunku zarządzanie na Politechnice Rzeszowskiej , a także studiów podyplomowych „Menedżer dla Nauki i Biznesu” w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie. W trakcie studiów laureat nagrody „Studencki Nobel” na poziomie Uczelni, 5 nagród Rektora Politechniki Rzeszowskiej oraz nagrody „Primus Inter Pares” dla najlepszego absolwenta Uczelni w 2009 roku przyznawanej przez Fundację Rozwoju Politechniki Rzeszowskiej, przewodniczący Samorządu Studenckiego Wydziału Zarządzania, członek Prezydium Forum Uczelni Technicznych, przewodniczący Komisji Socjalnej Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej, członek Komisji ds. Kredytów i Pożyczek Studenckich przy Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego, prezes, a następnie opiekun Studenckiego Koła Naukowego Komunikacji Marketingowej „Brief”.
Pracował w Katedrze Marketingu Politechniki Rzeszowskiej. Od ponad dekady prowadzi zajęcia m.in. z zakresu marketingu, sprzedaży, zarządzania projektami, reklamy, własności intelektualnej, negocjacji. Ponadto prowadził m.in. szkolenia „Komercjalizacja badań, marketing usług badawczych” w ramach projektu „Sniffer dog - animator innowacji”, które organizowane były przez Rzeszowską Agencję Rozwoju Regionalnego. Autor i współautor publikacji naukowych dotyczących problematyki marketingu i komercjalizacji badań naukowych.
Do głównych zainteresowań zalicza architekturę, historię, politykę, motoryzację, nowe technologie, aktywny i bierny sport.
|
dr hab. Marcin Gębarowski, prof. UEK
Profesor uczelniany w Katedrze Zarządzania Procesowego w Instytucie Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
|
Więcej
Z wykształcenia (zdobytego na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej) i pasji marketingowiec, specjalizujący się w marketingu targowym, komunikacji marketingowej, zarządzaniu marką oraz badaniach rynkowych. Prowadził zajęcia dydaktyczne z wielu przedmiotów na studiach licencjackich, inżynierskich, magisterskich, doktoranckich oraz podyplomowych. Od kilkunastu lat realizuje praktykę doradczą oraz szkoleniową z zakresu marketingu. W tym czasie współpracował z podmiotami – zarówno z sektora B2C, jak i obszaru B2B. Podczas zajęć dydaktycznych oraz szkoleń wykorzystuje interaktywne formy prowadzenia zajęć takie, jak: wykłady, moderowane dyskusje, ćwiczenia indywidualne oraz w grupach, analizy studiów przypadku, projekty. Jest promotorem licznych prac licencjackich oraz magisterskich. Doświadczenie dydaktyczne to ok. 10 tys. godzin zajęć, zaś szkoleniowe – ponad 2 tys. godz. warsztatów. Ponadto aktywnie działa w obszarze badawczym – jest autorem lub współautorem ponad dwustu opracowań naukowych i popularyzatorskich, w tym kilku książek. Pasję pozaakademicką stanowią samodzielnie planowane, odległe podróże.
|
dr inż. Radosław Gonet
Dyrektor ds. Rozwoju w EcoMS Consulting Sp. z o.o.
|
Więcej
Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Rzeszowskiej. Ukończył ponadto między innymi studia podyplomowe w zakresie: Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych prowadzone przez Uniwersytet Rzeszowski oraz podyplomowe studia menedżerskie w Politechnice Rzeszowskiej. Na podstawie rozprawy doktorskiej na temat „Inwersyjna metoda badania zdarzeń niebezpiecznych w wiertnictwie naftowym” uzyskał stopień doktora nauk technicznych nadany przez Akademię Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie. Kilkanaście lat pracował w Państwowej Inspekcji Pracy. Był przedstawicielem Rzeczpospolitej Polskiej, jako ekspert w pracach Grupy Współpracy Administracyjnej (ADCO) przy Komisji Europejskiej w Brukseli, powołanej w celu zwiększenia efektywności europejskiego nadzoru rynku i kontroli w zakresie bezpieczeństwa pracy w aspekcie eksploatacji urządzeń technicznych objętych zakresem przedmiotowym Dyrektyw UE. Jest biegłym sądowym przy Sądach Okręgowych w Krośnie i Rzeszowie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy. Od 2017 roku pracuje w EcoMS Consulting Sp. z o.o. Koordynuje racjonalizatorskie projekty techniczne w zakresie bezpieczeństwa przemysłowego. Jest też konsultantem w dziedzinie bezpieczeństwa maszyn w projektach dotyczących bezpieczeństwa przemysłowego realizowanych na terenie Unii Europejskiej oraz w krajach trzecich (w tym m.in. Rosja, Brazylia, Chiny).
Prowadzi zajęcia dydaktyczne m.in. na studiach w: Politechnice Rzeszowskiej, Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi szkolenia z zakresu: prawo pracy oraz techniczne bezpieczeństwo i organizacja bezpiecznej pracy, a także kultura bezpieczeństwa pracy i zachowania ryzykowne. Jest autorem opracowań i publikacji naukowych oraz wystąpień konferencyjnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
Uprawia czynnie sport, jest instruktorem sportu w specjalności karate.
|
dr inż. Marzena Jankowska-Mihułowicz
Adiunkt w Zakładzie Zarządzania Przedsiębiorstwem Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.
|
Więcej
Marzena Jankowska-Mihułowicz specjalizuje się w naukach o zarządzaniu i jakości. Jest autorką ponad 70. publikacji naukowych. Jej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim zagadnień takich jak decyzje menedżerskie, zarządzanie strategiczne, przywództwo i zarządzanie zespołem.
Marzena Jankowska-Mihułowicz w 1999 roku uzyskała stopień magistra inżyniera w zakresie specjalności „organizacja i zarządzanie w przemyśle” na Wydziale Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej (Polska) oraz w 2007 roku – stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, nadany przez Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od 1999 roku była asystentką w Zakładzie Organizacji i Zarządzania na Wydziale Zarządzania i Marketingu Politechniki Rzeszowskiej, od 2007 roku była adiunktem w Katedrze Przedsiębiorczości, Zarządzania i Ekoinnowacyjności, a od 2020 roku do teraz jest adiunktem w Zakładzie Zarządzania Przedsiębiorstwem na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. W 2015 roku ukończyła studia podyplomowe w zakresie „trener umiejętności poznawczych” na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. W okresie 2013-2015 była członkiem zespołu grantowego w ramach projektu NCBR, Program Badań Stosowanych I (nr PBS1/A3/3/2012), a także, w okresie 2019-2021 – zastępcą koordynatora projektu oraz kierownikiem zespołów badawczych międzynarodowego i krajowego w projekcie ECOLABELLING (nr 21920002), finansowanym przez Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki. Uczestniczyła w stażach naukowych w Katedrze Etyki na Wydziale Filozofii, Uniwersytetu Moskiewskiego im. M.W. Łomonosowa w Moskwie (2009 r.) i na Wydziale Ekonomiki Biznesu z siedzibą w Koszycach Uniwersytetu Ekonomicznego w Bratysławie (2016 r.). Od 2016 roku prowadziła prace badawczo-rozwojowe dla przemysłu.
|
dr hab. Krystyna Khorrami, prof. PRz
Profesor politechniki Rzeszowskiej, kierownik Zakładu Zarządzania Przedsiębiorstwem, przewodnicząca Rady Dyscypliny Nauk o Zarządzaniu i Jakości na Politechnice Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza, kierownik studiów podyplomowych Biznes w gospodarce cyfrowej.
|
Więcej
Naukowo związana z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, gdzie zdobyła zarówno stopień doktora, jak i doktora habilitowanego. Współpracuje z biznesem jako szkoleniowiec i konsultant.
Zainteresowania naukowe rozwija w ramach dyscypliny nauki o zarządzaniu i jakości, realizując badania naukowe w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi (np. projekt finansowany przez NCN nt. Budowanie zaangażowania pokolenia Y poprzez motywowanie – perspektywa pracodawcy i pracownika), czego dotychczasowym efektem jest ok. 90 publikacji naukowych. Szczegółowa tematyka jej badań obejmie takie zagadnienia jak: motywowanie i zaangażowanie pracowników, digitalizacja HRM, kompetencje pracowników i managerów, przedsiębiorczość, a w ostatnim okresie knowledge hiding oraz error management culture. Doświadczenie naukowe i dydaktyczne zbiera również na uczelniach zagranicznych, korzystając z możliwości stwarzanych przez program Erasmus oraz podczas dłuższych pobytów stażowych (Jubail University Collage, Jubail, Arabia Saudyjska; Yaşar University, Izmir, Turcja). Od wielu już lat, jako wykładowca, prowadzi zajęcia ze studentami studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych z przedmiotów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi (zarówno podstawowe, jak i specjalistyczne), czy też doskonalenia kompetencji managerskich. Promotor kilku powstających właśnie prac doktorskich oraz recenzent takich prac na innych uczelniach. Wiedzę zdobytą w pracy naukowej wykorzystuje we współpracy z praktyką biznesu jako szkoleniowiec i konsultant. Dotychczasowe projekty zrealizowane dla biznesu dotyczyły opracowania i przeprowadzenia szkoleń z tzw. kompetencji miękkich skierowanych zarówno dla szeregowych pracowników, jak i specjalistów oraz managerów (współpraca zespołowa, doskonalenie kompetencji managerskich, zarządzanie wiekiem, polityka personalna, zarzadzanie czasem), przygotowanie i przeprowadzenie sesji assesment center, przygotowanie i przeprowadzenie badań satysfakcji pracowników i opracowanie raportów dla firm oraz doradztwo dla firm sektora MSP w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi na etapie wdrażania innowacji.
|
dr hab. inż. Grzegorz Lew, prof. PRz
Doktor habilitowany, profesor Politechniki Rzeszowskiej, kierownik Zakładu Finansów, Bankowości i Rachunkowości Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej, prezes zarządu Podkarpackiego Centrum Gospodarczego.
|
Więcej
Członek rad nadzorczych w spółkach kapitałowych. Aplikant biegłego rewidenta. Wykładowca i trener wielu szkoleń z zakresu rachunkowości finansowej, rachunkowości zarządczej, controllingu, rachunku kosztów, zarządzania finansami. Prowadził szkolenia m.in. dla: PZL Mielec S.A., BAĆ-POL S.A., Zelmer S.A., Laps Sp. z o.o., PoliMarky Sp. z o.o., Tarczyński S.A., PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. Oddział Kopalnia Węgla Brunatnego Turów, Inwemer Sp. z o.o., Grupa Hoteli WAM Sp. z o.o., Rafineria Nafty Jedlicze S.A.
W praktyce specjalizuje się w badaniu sprawozdań finansowych oraz wdrażaniu rozwiązań z zakresu dedykowanych planów kont, rachunków kosztów, systemów controllingowych ukierunkowanych na klienta. Autor, współautor, redaktor lub współredaktor ponad 140 publikacji naukowych (anglo- i polskojęzycznych) w tym 23 pozycji książkowych. Jest recenzentem artykułów i monografii naukowych, w tym również indeksowanych w bazach SCOPUS oraz Web of Science.
Prowadził lub prowadzi zajęcia dla studentów studiów wyższych, studiów doktoranckich oraz podyplomowych na Politechnice Rzeszowskiej, Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
|
mgr Ewelina Nycz, MBA
Asystent w Zakładzie Marketingu Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej, Dyrektor ds. rozwoju i promocji produktu w Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju i Promocji Podkarpacia “Pro Carpathia”.
|
Więcej
Absolwentka studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration (EMBA) Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie (2017-2018) oraz studium doktoranckiego z zakresu socjologii (2012-2015). Absolwentka Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej, gdzie obroniła pracę magisterską na temat obrazu rodziny w reklamach prasowych. Ponadto, absolwentka Wydziału Zarządzania Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias w Lizbonie, oraz studiów z zakresu dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
Prowadzi zajęcia z obszaru strategii zarządzania przedsiębiorstwem, w tym powiązania marketingu ze strategiami przedsiębiorstwa. Ponadto, marketingu, zarządzania marką. Podczas zajęć wykorzystuje aktywne metody nauczania: dyskusje, analizy studium przypadku i projekty. Główne zainteresowania naukowe: komunikacja społeczna, marketing i wizerunek produktu, zarządzanie marką oraz przedsiębiorczość.
Działa aktywnie w obszarze rozwoju i promocji produktu regionalnego, tradycyjnego i ekologicznego (koordynacja działań klastra rolno-spożywczego, wprowadzanie na rynek nowych produktów spożywczych pod marką własną, współzarządzanie sklepem internetowym, współtworzenie produktów turystycznych z systemem certyfikacji) w organizacji pozarządowej prowadzącej działalność gospodarczą, mającą status przedsiębiorstwa oraz instytucji otoczenia biznesu (od 2011 r.). Aktywnie promuje polską żywność w kraju i na arenie międzynarodowej (kraje UE, Ameryka Północna i Południowa oraz Azja). Ponadto prowadzi działalność szkoleniową i doradczą z zakresu budowania strategii rozwoju dla przedsięwzięć w zakresie rozwoju produktu regionalnego, tradycyjnego, ekologicznego, turystycznego, certyfikacji i promocji. Redaktor tekstów, artykułów oraz opracowań redakcyjnych.
Pełni dodatkowe funkcje m.in. Członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (2021), Członek Rady Zarządzającej Biocert Małopolska Sp. z o.o. (2017). Uwielbia podróżowanie, poznawanie nowych kultur, rozwój osobisty, muzykę i taniec.
|
mgr Artur Polakiewicz
Asystent w Katedrze Nauk Humanistycznych i Społecznych. Pełnomocnik Rektora ds. Rankingów i Członek Zespołu ds. Strategii Politechniki Rzeszowskiej.
|
Więcej
Wieloletni pracownik badawczo-dydaktyczny Politechniki Rzeszowskiej. Sprawował obowiązki managera i kierownika, zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym. Autor licznych projektów o charakterze społecznym i innowacyjnym, uczestnik międzynarodowych i krajowych staży oraz wizyt studyjnych. Jako ekspert i doradca łączy wiedzę teoretyczną z praktyką, doświadczeniem zawodowym i implementuje ją na działalność społeczną. Komentator regionalnego życia społecznego i gospodarczego. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, zrównoważonym rozwoju, problemach społecznych oraz bezpieczeństwie wewnętrznym. Pomysłodawca utworzenia Podyplomowych studiów menedżerskich.
|
dr Justyna Stecko
Prodziekan ds. kształcenia na Wydziale Zarzadzania Politechniki Rzeszowskiej, zastępca Redaktora Naczelnego czasopisma naukowego „Humanities and Social Sciences” oraz członek Senatu Politechniki Rzeszowskiej.
|
Więcej
Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, na którym obroniła dysertację doktorską z zakresu nauk humanistycznych (specjalność: etyka). Ponadto absolwentka studiów „Psychologia Zmian Postaw i Zachowań" prowadzonych przez Uniwersytet Warszawski. Jest również coachem (certyfikat kanadyjskiej szkoły „The Art & Science of Coaching” prowadzonej przez Erickson Coaching International we współpracy z Wszechnicą Uniwersytetu Jagiellońskiego) oraz psychoterapeutą w nurcie psychodynamicznym (4 – letnie kształcenie w formie studiów podyplomowych, Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego).
Uczestniczka wielu kursów i treningów m.in. Zarządzanie stresem i emocjami - Inteligencja emocjonalna, Mindfulness – trening uważności, Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach, Interwencja kryzysowa, jest również „Trenerem rozwoju i biznesu” oraz „Trenerem TUS” I i II stopień.
Autorka kilkudziesięciu publikacji zarówno w polskich jak i zagranicznych periodykach. Dorobek naukowy mieści się w obszarze nauk humanistycznych i społecznych. Zajęcia prowadzi w formie warsztatów, konwersatoriów jak również wykładów na studiach licencjackich, magisterskich i podyplomowych. Podczas zajęć wykorzystuje aktywne metody nauczania. Jej praca ma charakter eklektyczny, ponieważ łączy inspiracje i narzędzia z różnych koncepcji psychologicznych, coachingowych i etycznych. Promotorka licznych prac licencjackich, magisterskich i podyplomowych. W swojej pracy kieruje się standardami etycznymi i wartościami, które są dla niej ważne.
Prywatnie żona, mama, pasjonatka zwierząt oraz wegetarianka.
|
dr hab. Jacek Strojny, prof. PRz
Profesor uczelni, kierownik Zakładu Zarządzania Projektami na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.
|
Więcej
Jest m.in. asesorem Polish Project Excellence Award, członkiem Rady Programowej International Project Management Association, konsultantem Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w zakresie wdrażania metodyki zarządzania projektami w sektorze rządowym oraz ekspertem Związku Miast Polskich w zakresie wdrożenia systemu monitorowania usług publicznych.
Autor ponad 150 prac naukowych z zakresu zarządzania procesami i projektami, zarządzania publicznego, analiz wielokryterialnych oraz przedsiębiorczości i innowacji. Konsultant i trener współpracujący z instytucjami sektora publicznego, przedsiębiorstwami oraz organizacjami pozarządowymi. Zrealizował ponad 120 projektów naukowych, B+R, reorganizacyjnych, informatycznych oraz inwestycyjnych. Specjalizuje się we wdrażaniu systemowego podejścia procesowo-projektowego.
|
dr Alfred Szydełko, prof. PRz
Profesor w Zakładzie Finansów, Bankowości i Rachunkowości na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.
|
Więcej
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Pracę doktorską na temat roli rachunku kosztów planowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem obronił w 2003 roku na Wydziale Zarządzania i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
Prowadzi zajęcia w formie wykładów, ćwiczeń i konwersatoriów na studiach licencjackich, magisterskich i podyplomowych (w tym MBA), na kilku uczelniach, z różnych obszarów związanych z rachunkowością finansową, rachunkowością podatkową, rachunkowością zarządczą, rachunkiem kosztów i wyników, ewidencjami podatkowymi. Wykładowca na specjalistycznych kursach i szkoleniach organizowanych przez renomowane uczelnie i instytucje szkoleniowe w Polsce. Podczas zajęć wykorzystuje wieloletnie doświadczenia zawodowe zdobyte również poza uczelnią: księgowo-podatkowe (kilka lat prac na stanowisku głównego księgowego) i menedżerskie (działalność gospodarcza, wspólnik w spółce osobowej, prezes zarządu w sp. z o.o.). Promotor licznych specjalistycznych prac licencjackich, magisterskich i podyplomowych.
Jest autorem ponad 120 prac naukowych, w tym wielu pozycji książkowych i rozdziałów w monografiach, opublikowanych w polskich i zagranicznych czasopismach naukowych i wydawnictwach fachowych.
Aktywnie działa w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce (były członek Rady Naukowej SKwP), pełni różne funkcje w Prezydium Zarządu SKwP w Rzeszowie (skarbnik, wiceprezes). W SKwP w Rzeszowie i Radomiu prowadzi między innymi zajęcia dla praktyków w ramach ścieżki certyfikacji zawodu księgowego.
Ściśle współpracuje z praktyką gospodarczą przy opracowywaniu polityki rachunkowości i zakładowych planów kont dla konkretnych przedsiębiorstw oraz jako ekspert i projektant nowatorskich rozwiązań ewidencyjno-analitycznych, wspomagających zarządzanie kosztami i wynikami przedsiębiorstw.
|
dr Paweł Walawender
Adiunkt na Uniwersytecie Pedagogicznym im KEN w Krakowie, autor kilkudziesięciu artykułów naukowych.
|
Więcej
Kierownik, ekspert i trener w międzynarodowych projektach badawczych i doradczych. Prezes zarządu spółki realizującej projekty badawcze i rozwojowe, trener i doradca biznesowy, badacz rynku pracy. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z tematów: work life balance, diversity management, industry 4.0.
|
dr Agnieszka Zielińska
Adiunkt w Zakładzie Marketingu Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.
|
Więcej
Jej główne zainteresowania to kreowanie wizerunku, społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych, marketing w organizacjach pozarządowych, postępowanie nabywców, profesjonalna obsługa klienta. Jest autorką artykułów naukowych z zakresu szeroko pojętego marketingu. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu autoprezentacji, etykiety biznesowej, Corporate Social Responsibility oraz merchandisingu. Jest również doświadczonym trenerem realizującym warsztaty z zakresu marketingu. Współpracowała m.in. z Centrum Rozwoju Społeczno-Ekonomicznego w Sielcu.