 |
dr hab. Jacek Strojny, prof. PRz Kierownik kierunku
Profesor uczelni, kierownik Zakładu Zarządzania Projektami na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Jest m.in. asesorem Polish Project Excellence Award, członkiem Rady Programowej International Project Management Association, konsultantem Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w zakresie wdrażania metodyki zarządzania projektami w sektorze rządowym oraz ekspertem Związku Miast Polskich w zakresie wdrożenia systemu monitorowania usług publicznych.
|
Więcej
Autor ponad 150 prac naukowych z zakresu zarządzania procesami i projektami, zarządzania publicznego, analiz wielokryterialnych oraz przedsiębiorczości i innowacji. Konsultant i trener współpracujący z instytucjami sektora publicznego, przedsiębiorstwami oraz organizacjami pozarządowymi. Zrealizował ponad 120 projektów naukowych, B+R, reorganizacyjnych, informatycznych oraz inwestycyjnych. Specjalizuje się we wdrażaniu systemowego podejścia procesowo-projektowego.
 |
adw. Łukasz Barszcz
Od 2005 roku wykonuje samodzielnie zawód adwokata. Zajmuje się sprawami z zakresu prawa spółek handlowych, prawa gospodarczego, prawa karnego, prawa karnego gospodarczego, prawa cywilnego oraz sprawami z zakresu prawa rodzinnego.
|
Więcej
Posiada bogate doświadczenie w zakresie prawa upadłościowego. Brał udział w czynnościach dotyczących upadłości i restrukturyzacji dużych podmiotów gospodarczych. Prowadził obsługi wiodących podmiotów gospodarczych na rynku podkarpackim z branży deweloperskiej, budowlanej, produkcji materiałów budowanych, odzyskiwania roszczeń, motoryzacyjnej, wdrażania projektów finansowanych ze środków pozyskanych w ramach dotacji z Unii Europejskiej. Brał udział w realizacji inwestycji, które na stałe się wpisały się w krajobraz miasta Rzeszowa. Współtworzył od podstaw projekty biznesowe m.in. jednej z największych na terenie Polski wypożyczalni samochodów, opracowując system odzyskiwania wierzytelności z tytułu OC sprawcy i innych kosztów związanych z działaniem tego podmiotu. Współdziałał z licznymi stowarzyszeniami i fundacjami, wspierając je w zakresie pomocy prawnej czy prowadząc analizę ich działań pod kątem legalności i zgodności z prawem.
Jako adwokat sprawował patronat nad liczną grupą aplikantów, których część samodzielnie wykonuje zawód adwokata. Od wielu lat jest wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej Ciepłowni Łańcut Sp. z o.o. Był członkiem Zarządu Rzeszowskiego Okręgowego Związku Żeglarskiego a także, przez kilka kadencji, Przewodniczącym Sądu Koleżeńskiego.
 |
mgr inż. Ewelina Podlińska
Analityk biznesowy i tester manualny. Związana z firmą Krakfin; odpowiedzialna za różne części procesu wytwarzania oprogramowania
|
Więcej
Absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w analizowaniu i testowaniu projektów informatycznych z różnych dziedzin (finanse, zarządzanie, bankowość, ankiety, hurtownie danych, serwisy informacji publicznej). Prowadzi także szkolenia wewnątrz organizacji oraz dla osób odpowiedzialnych za obsługę programów po stronie klientów. Posiada Certyfikat Audytora wewnętrznego TUVPOL normy PN-EN ISO 19011 i PN-EN ISO 9001.
 |
dr inż. Dariusz Wyrwa
Adiunkt w Katedrze Przedsiębiorczości, Zarządzania i Ekoinnowacyjności Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.
|
Więcej
Jest doświadczonym konsultantem biznesowym i trenerem prowadzącym szkolenia z zakresu zarządzania projektami, pozyskiwania funduszy, planowania dla przedsiębiorstw, jednostek samorządu terytorialnego i podmiotów ekonomii społecznej. Był konsultantem Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Ukończył kurs facylitatorów prowadzony przez Fundację Partners Polska.
Realizował liczne projekty, także te finansowane ze środków krajowych, funduszy Unii Europejskiej oraz fundacji krajowych i zagranicznych. Współpracował m.in. z Podkarpackim Klubem Biznesu, INNpuls Sp. z o.o., BD Center Sp. z o. o., Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego, Rzeszowską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. oraz Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie. Pełnił funkcję prezesa zarządu Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych w Rzeszowie, wiceprezesa Centrum Rozwoju Społeczno-Ekonomicznego w Sielcu. Był także członkiem rady nadzorczej Dreams Come True Sp. z o.o.
Autor kilkudziesięciu publikacji krajowych i zagranicznych dotyczących problematyki zarządzania oraz raportów i dokumentów strategicznych i operacyjnych związanych głównie z rozwojem przedsiębiorczości oraz innowacyjności województwa podkarpackiego.
 |
Sławomir Wysocki
Specjalista w dziedzinie zarządzania jednostkami sektora publicznego, obecnie współzarządzający w Związku Miast Polskich projektem ”System Monitorowania Usług Publicznych”, doświadczony konsultant, wykładowca akademicki.
|
Więcej
W latach 1997-2001 uczestniczył w pracach nad reformą administracji publicznej w roli doradcy Pełnomocnika Rządu ds. Reform Ustrojowych Państwa, zastępcy i dyrektora Departamentów (Polityki Regionalnej, Programowego, Analiz Programowych) w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Od marca 2002 roku wspomaga procesy wprowadzania do sektora publicznego systemów, metod i narzędzi zarządzania.
Specjalizuje się w doskonaleniu procedur i procesów zarządzania organizacjami publicznymi, które podejmują się dopasowania swoich procesów do oczekiwań klienta. Inicjator szeregu innowacyjnych praktyk w administracji publicznej, m.in. rozpowszechnienia w administracji podejścia procesowego nastawionego na jakość usług i oczekiwania klienta, w tym uruchomienie w 1999 r. rządowego programu Zarządzanie jakością w administracji publicznej, wsparcie doradcze w ponad 100 wdrożeniach systemu zarządzania jakością ISO 9001 w urzędach administracji publicznej. Ekspert zastosowania Wspólnej Metody Oceny (ang. Common Assessment Framework - CAF) i doradca dla ponad 150 urzędów, które stosowały ten model diagnozy stanu zarządzania organizacją. Pomysłodawca a następnie ekspert największego projektu wdrażania podejścia procesowego w administracji rządowej pn. „Procesy, cele, kompetencje – zintegrowane zarządzanie w urzędzie”.
Prowadził zajęcia dydaktyczne w zakresie zarządzania w administracji publicznej m.in. w Akademii im. L. Koźmińskiego, na Uniwersytecie Łódzkim, Uniwersytecie Warszawskim, w Społecznej Akademii Nauk, w Krajowej Szkole Administracji Publicznej.