Strona: Budowanie zaufania i relacji w organizacji – zajęcia w ramach Executive MBA / Centrum Studiów Podyplomowych Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej

Budowanie zaufania i relacji w organizacji – zajęcia w ramach Executive MBA

20-01-2025 , red.  Beata Zatwarnicka-Madura, Iwona Wojciechowska
Zajęcia w ramach Executive MBA

W ramach studiów podyplomowych Executive MBA odbyły się zajęcia poświęcone tematowi budowania zaufania i relacji w organizacji. Warsztaty poprowadziła Iwona Sołtysińska - dyrektor ds. rozwoju Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, która podzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie nowoczesnego zarządzania i przywództwa.

Podczas zajęć uczestnicy mieli okazję:

  • zgłębić znaczenie kultury organizacyjnej jako fundamentu zaufania i relacji w miejscu pracy,
  • przeanalizować swój styl kierowania i jego wpływ na zespoły oraz zaangażowanie pracowników,
  • rozwijać elastyczność w doborze stylu zarządzania dostosowanego do kontekstu i potrzeb organizacji,
  • poznać coachingowy styl kierowania, jego możliwości i ograniczenia w procesie wspierania rozwoju pracowników,
  • doskonalić umiejętność udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.

Zajęcia stanowiły istotny element programu Executive MBA, pozwalając uczestnikom nie tylko poszerzyć wiedzę teoretyczną, ale również przećwiczyć praktyczne umiejętności niezbędne w efektywnym zarządzaniu zespołami.

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję